Klacht: Pakket retour gestuurd, toch aanmaningen ontvangen en nu CIB Incassobureau

op 15 augustus 2017 over DetoxFormule.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik had een ‘gratis’ proefpakket besteld en ontving op een aantal dagen erna gelijk een factuur om E 59,95 te betalen. Het pakket heb ik op 16-6-2017 opgehaald. Ik heb het nummer van hun website gebeld; werd niet opgenomen…bericht via de website gestuurd; niets gehoord. Meerdere berichten gestuurd en werd niet op gereageerd tot 30-6-2017 (precies de dag dat mijn retour termijn van 14 dagen verstreken was). ik heb het zelf op 29-6-2017 retour gestuurd, dus binnen de termijn van 14 dagen. Dit heb ik ook gemeld, maar zij blijven volhouden dat het pakket buiten de termijn van 14 dagen verzonden is en de betalingsplicht blijft bestaan. En het laatste bericht ontving ik op 10-7-2017 dat er niet meer gereageerd zou worden op mijn berichten omdat het buiten het retour termijn is verzonden en de betalingsplicht blijft bestaan. Wat een klant onvriendelijke benadering en vind het gewoonweg onbeschoft. Ik heb inderdaad ook geen antwoord meer gekregen op mijn emails naar hen dat het wel op tijd retour gezonden is. Ik heb inmiddels meerdere aanmaningen gehad en nu van het CIB Incasso bureau en moet nu al E 100,07 betalen. Pure oplichting en diefstal, gezien zij het pakket ongeopend retour hebben ontvangen en ik niets van hen heb, maar wel meer dan E 100,- moet betalen. Wat kan ik hieraan doen? Men kan mij toch niet laten betalen voor iets wat ik niet heb?!
Ook al met het incassobureau contact gehad en zij komen met hetzelfde antwoord vanuit Detoxformule: het is buiten de termijn retour gezonden en de betalingsplicht blijft hierdoor bestaan. Belachelijk gewoon!

Ik ben pas tevreden als ik niet meer hoef te betalen, gezien ik ook niets heb van ze! Het geeft een hoop stress en frustraties met zich mee.
Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DetoxFormule.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DetoxFormule.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Schipper