Mijn Klacht:
DHL biedt op 10/2 voor het eerst het pakketje aan, echter omdat ik niet thuis was werd het pakketjes opnieuw aangeboden op 11/2 tussen 18.00 en 21.00 uur . Ik ben de hele avond thuis geweest echter er is geen bezorger aan de deur geweest. Vandaag ligt er een briefje in de bus dat vandaag 13/2 het pakketje wederom is aangeboden.
Jammer dat jullie je niet aan de afspraken houden.
In het verleden is dit reeds eerder gebeurd en toen ik uiteindelijk het pakje kreeg was de verzending stuk. DHL for you ???
Gewenste Oplossing:
Mijn pakketje is teruggestuurd naar de afzender.
Ik ben pas tevreden als mijn pakje op korte termijn wederom bezorgd wordt zonder verzendkosten in rekening te brengen. Ik hoop op een fatsoenlijke afhandeling

