Klacht: pakket nooit ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket 2 weken terug besteld, ik kreeg een bevestiging per mail en heb daarna niets meer gehoord.
ze reageren niet op een mail via hun contactformulier of op een berichtje dat ik onder hun advertenties op facebook plaats. Op facebook is geen mogelijkheid een messenger bericht naar hen te sturen. Er is ook geen telefoonnummer op hun site te vinden.

Gewenste Oplossing:

of ik wil het pakket ontvangen of mijn geld terug. Anders doe ik graag aangifte, gezamenlijk met andere gedupeerden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nummersschilderen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nummersschilderen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht klantvannummersschilderen

5 maanden geleden - Dag allen, ik heb zojuist aangifte gedaan. Groetjes 'klantvannummersschilderen'

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nummersschilderen.nl in behandeling genomen

Bericht van Nummersschilderen.nl

4 maanden geleden - Beste Lucy Hagen,Wilt u zo vriendelijke zijn ook deze melding af te sluiten?Met vriendelijke groet, Milou

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nummersschilderen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nummersschilderen.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 20:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lucy Hagen,

Dank voor uw bericht en excuus voor de late reactie.

Door technische en personele problemen is er een achterstand ontstaan in de afhandeling van inkomende berichten, wij doen onze uiterste best om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken en zorg te dragen voor een passende oplossing.

Wij vinden het erg vervelend dat de bestelling niet ontvangen is en een reactie vanuit onze kant uitbleef, dat had niet mogen gebeuren.

Wij hebben vernomen dat het bestelde schilderspakket retour is gestuurd naar de leverancier. De reden hiervoor is onbekend en dit is niet gebruikelijk.

Zoals u heeft aangegeven storten wij het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening. Als het goed is heeft u deze inmiddels ontvangen.

Wij hopen dat het ontstane probleem hierbij naar tevredenheid is opgelost.

Vriendelijke groet, Milou

Alle klachten die gemeld zijn door klantvannummersschilderen