Klacht: Pakket nog steeds niet op kiala punt

op 08 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

25 april is mijn pakket afgeleverd bij kiala voor verzending. Op 29 april is mijn pakket op een verkeerd kiala punt geleverd en zou zo snel mogelijk naar mijn kiala punt gestuurd worden. Dit was pas zichtbaar op 3 mei via track en trace. Volgens mij is er geen week nodig om een pakket naar het goede punt te sturen! Heb al tig keer een contactformulier ingevuld, maar krijg geen enkelen reactie. Ben het nu echt ontzettend zat! Zo ga je toch niet met iemand anders zijn spul om?
Geef me op zijn minst het adres van waar mijn pakketje zich bevind, dan haal ik het zelf wel op! Ongelovelijk

Als ik weet waar mijn pakketje is, telefonisch contact met kiala of mijn pakket kunnen ophalen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht LiesV29

3 maanden geleden - Beetje jammer dat Kiala mijn klacht niet wil behandelen. Waarschijnlijk omdat ze niet durven toe te geven dat mijn pakket weg is. Zogenaamd is mijn pakket op een kiala punt dat nu niet bereikbaar is. Dat vind ik echt dikke onzin! Dat kialapunt is zeker van de aardbodem verdwenen..grappig dat ik precies zo'n situatie bij iemand anders las ; )

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LiesV29