Klacht: Pakket niet ontvangen

op 14 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 30 mei krijg ik via de mail bericht van DHL dat mijn bestelling diezelfde dag tussen 14:00 en 18:00 bezorgd wordt. Ik ben thuis die dag en kijk er naar uit om dit pakket te ontvangen.

Helaas, geen bezorger. Ik kijk in mijn brievenbus maar vindt geen kaart waarop staat dat hij/zij langs is geweest. De Track and Trace code werkt ook niet meer.

De volgende ochtend, bel ik met de klantenservice van DHL om te vragen wat er aan de hand is. Ik krijg te horen dat het pakket is afgeleverd op mijn adres en dat ik mijn klacht verder moet afhandelen met Amazon.

Ik ben zelfs bij buren langsgeweest om te vragen of het pakket daar toevallig is afgegeven en ook verder op in de straat ivm het eventueel omwisselen van cijfers.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakket boven water komt en alsnog bij mij wordt afgeleverd. Of een kosteloze vervanging van hetzelfde product.

Ik vraag mij ook af of het mogelijk is om te achterhalen wie dit pakket heeft bezorgt .En of diegene hier ook op aangesproken wordt. Het kan bijna niet anders dat het pakket op een verkeerd adres is afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ruth Harmsma

9 maanden geleden - Het pakket was bezorgd aan het verkeerde adres. Gelukkig was de ontvanger zo vriendelijk om alsnog deze bij mij af te leveren. De bezorger had het huisnummer omgedraaid, was bezorgd op nr 86 ipv 68... Ik ben in ieder geval blij dat het is opgelost!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Ruth Harmsma