Klacht: Pakket niet geleverd, zending is zoek door sorteerfout

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn prachtige TV blijft maar zoek. Afgelopen zaterdag hele dag gewacht en nu ook vandaag geen levering door sorteerfout. Na lang telefoontje krijg ik de melding dat de zending zoek is en men niet weet wanneer ze kunnen leveren. Nu al 2e keer dat ik thuis braaf zit te wachten op de bezorging.

Wanneer product snel geleverd wordt op de tijd die mij uitkomt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 09:59 geantwoord

Geachte Dhr. Verheijdt,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik begrijp dat dit niet de service is die u verwacht. Uit uw gegevens blijkt inderdaad dat de afspraak niet is doorgegaan vanwege een sorteerfout. Uw order is per abuis op een verkeerd depot terecht gekomen. Ze hebben getracht dit zo snel mogelijk op te lossen, echter zie ik helaas dat u uw order heeft geannuleerd.
Nogmaals onze excuses voor deze ervaring! Ik hoop dat we u in de toekomst anders mogen bewijzen!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door mverheijdt