Klacht: Pakket niet geleverd, zending is zoek door sorteerfout

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn prachtige TV blijft maar zoek. Afgelopen zaterdag hele dag gewacht en nu ook vandaag geen levering door sorteerfout. Na lang telefoontje krijg ik de melding dat de zending zoek is en men niet weet wanneer ze kunnen leveren. Nu al 2e keer dat ik thuis braaf zit te wachten op de bezorging.

Gewenste Oplossing:

Wanneer product snel geleverd wordt op de tijd die mij uitkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dhr. Verheijdt,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik begrijp dat dit niet de service is die u verwacht. Uit uw gegevens blijkt inderdaad dat de afspraak niet is doorgegaan vanwege een sorteerfout. Uw order is per abuis op een verkeerd depot terecht gekomen. Ze hebben getracht dit zo snel mogelijk op te lossen, echter zie ik helaas dat u uw order heeft geannuleerd.
Nogmaals onze excuses voor deze ervaring! Ik hoop dat we u in de toekomst anders mogen bewijzen!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door mverheijdt