Klacht: Pakket niet geleverd

op 20 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou vandaag een pakket bij mij worden afgeleverd en met de track en trace code (3SYBIW009057761) zag ik staan dat het vanmorgen om 10.39 uur afgeleverd was. Ik heb echter nooit een pakket ontvangen, ook geen briefje dat het bij de buren was afgeleverd. Heb voor de zekerheid bij alle buren gecontroleerd of het pakket daar was geleverd maar dat was niet het geval. Vervolgens heb ik met de klantenservice (45 cent per minuut)gebeld en kreeg te horen dat het inderdaad was afgeleverd en dat er verder niets gedaan kon worden. Uiteindelijk heeft de medewerker aangegeven dat ze een klacht tegen de chauffeur kon indienen, maar daar zou ik nooit meer iets van te horen krijgen. Ik weet dus niet eens zeker of er wel een klacht is ingediend… Er kon niet eens gecontroleerd worden of het pakket niet in de bus was achtergebleven en ook al zou dit het geval zijn dan zou ik het toch niet meer krijgen want het was al bezorgd!!!!! Verder moest ik maar met het bedrijf contact opnemen waar ik het pakket had besteld. Dit bedrijf heeft echter het pakket aangeboden aan postnl dus zij kunnen niets voor mij betekenen. Vind het ook een beetje vreemd dat ze dat bedrijf ermee op proberen te zadelen terwijl zij er niets mee te maken hebben. Het gaat hier om een fotoboek van 80 euro en als ik dit fotoboek alsnog wil moet ik het dus weer opnieuw bestellen met de kans dat het weer niet wordt afgeleverd. Ik ben erg ontevreden met de manier waarop postnl hiermee omgaat. Er kan gewoon helemaal niets aan gedaan worden…

Ik zou heel erg graag willen weten wat er met de chauffeur gebeurd. Wordt deze naar 1 klacht ontslagen of kan hij meerdere malen per jaar een pakket achterover drukken??
Ik ben pas tevreden als ik of mijn pakket krijg, of het geld van mijn pakket (80 euro).

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door moniek13