Klacht: Pakket niet compleet dus geen levering, onbeschoft personeel, pakket weg?

op 06 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 5 september verwacht ik een koelkast, fornuis, prullenbak. Ontvangst tussen 15.00 – 19.00. Sms ontvangen dat pakket 16.55 aankomt. Echter 20.55 staat de bus er. Vervolgens gasfornuis en prullenbak voor de deur, maar koelkast staat er niet bij. Kortom niks pakketten alles weer mee terug, geen excuus maar boos reageren omdat ik een koelkast verwacht. Komen vanavond terug was antwoord. Niks meer vernomen van Dynalogic. Na lang wachten tot even rond 22.00. Blijkt pakket spoorloos te zijn komt onderzoek. Het is niet te zeggen wanneer het pakket geleverd wordt. Personeel is onbeschoft aan de telefoon en geeft alleen aan wacht het af. Beetje lastig leven zonder gasfornuis en koelkast heeft redelijk wat spoed. Het bedrijf geeft helemaal geen kick.
Dag later leek mijn pakket te komen, echter stond er een bus om spullen op te halen? Ik verwacht 3 pakketten, niks moet worden opgehaald. Doe jullie werk goed, maak alles op orde, en verzend jullie pakketten. Ongelofelijk dat met zoveel klachten dit bedrijf voort mag gaan met wanprestatie. Advocaat is ingelicht en heeft een behoorlijk goede zaak in handen, kortom hopelijk snel reactie van Dynalogic voor verdere stappen gezet worden.

Het pakket spoedig wordt geleverd. Kan niet leven zonder koelkast en fornuis..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 september 2016 om 12:27 geantwoord

Geachte heer Kirsten,
Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat uw bestelling niet compleet was op het moment van levering.
Uit controle van onze gegevens is gebleken dat tijdens het inladen van de wagen de koelkast wel gescand was, maar het product niet is ingeladen. De volgende dag heeft een andere koerier de koelkast alsnog opgehaald, maar werd er per abuis een afhaalopdracht op uw adres ingepland. De verantwoordelijke is hierover aangesproken. Omdat in ons systeem uw bestelling nog in onderzoek was, kon uw bestelling pas op donderdag geleverd worden. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u het gevoel krijgt dat u onvriendelijk te woord bent gestaan door onze klantenservice. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende van onze klantenservice en zij zullen de de medewerker hierop aanspreken. Ik ben wel blij om te zien dat deze levering donderdag succesvol is verlopen!
Ik wens u een prettig weekend toe en veel plezier met uw nieuwe aankoop.

Amber
WeCare Dynalogic