Klacht: pakket niet bezorgt

op 25 juni 2017 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

vrijdag 23 juni zou ik mijn pakket krijgen van post nl tussen 16.00 en 18.00 volgens track en tracé bezorger is onderweg, geen bezorger geen pakket.
vervolgens krijg ik precies 15 min later een mail sorry voor de vertraging u krijgt uw pakket de volgende dag zaterdag 24 juni tussen 16.00 en 21.00 .
u raad het al geen bezorger geen pakket de irritaties nemen al toe bij mij , 15 min later weer een mail met sorry voor de vertraging vervolgens is er wederom een nieuwe afspraak gemaakt via post nl voor maandag 26 juni tussen 13.00 en 15.00.
heb ook al contact gehad met mijn afzender maar heeft alles netjes op tijd verstuurd naar post nl en ook bevestigt met een mail.
wat mij ook opvalt is dat de pakketbezorgers hun routes dubbel rijden en dat ze maar klak loos zonder planning rondjes rijden in een stad.
naar mijn mening is er veel mis met post nl omdat dit niet de eerste keer is dat dit me over komt, voorbeeld je hebt een klacht en meld dat bij post nl… antwoord.. ja sorry we doen ons best.. voorbeeld je vraagt waar de pakketbezorger dan is antwoord.. ja dat weten we niet.. dit is voor mij onbegrijpelijk ze weten niet eens waar hun bezorgers uithangen.
ik wordt als consument niet serieus genomen met simpele vragen,,,,,, om uit te zoeken waar mijn pakket is of waar de bezorgers uithangen dit zijn maar voorbeelden van een topje van de ijsberg.
heb geen vertrouwen meer in post nl want ze zijn naar mijn mening niet professioneel bezig met hun werk .
als ik maandag geen pakket heb ontvangen wordt ik gedwongen om naar de klachten commissie te stappen , en mijn schade die ik nu leid terug verhalen wat nog een staartje krijgt .
dit zou niet mogen gebeuren voor een groot bedrijf als post nl…….

vriendelijke groet………….

pakket op tijd bezorgen , meer personeel aannemen , beter te woord gestaan worden met klachten en niet met sorry...meer duidelijke informatie
beter bereikbaar telefonisch
je pakketbezorgers eens goed opleiden.... voorbeeld mag wel vriendelijker ....
weten waar je pakketbezorgers zijn

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stadgenoot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rob 1999999