Mijn Klacht:
ik heb op 8 februari een bestelling geplaatst. dit pakket zou op dinsdag 10 februari worden bezorgd. ik was toen niet thuis en heb toen netjes een briefje in mijn brievenbus gehad van de bezorger. hier op stond de bezorger gemist code en dat hij/zij op woensdag 11 februari tussen 11:00 en 15:00 opnieuw een poging zou doen. ik zou de dag daarop overdag ook niet thuis zijn, vandaar dat ik via de bezorgcode heb aangegeven of de bezorger het pakket bij mijn buurman op nummer 571 wilde bezorgen, die is namelijk altijd thuis. toen ik even wilde kijken of het pakket al bij mijn buurman was bezorgd zag ik opeens staan dat de bezorger tussen 18:00 en 21:00 zou langskomen. dit kwam mooi uit want rond 17:00 zou ik thuis zijn. echter heb ik geen bezorger gezien. (elk normaal denkend persoon zou ondanks de aanvraag of het bij de buren bezorgd kan worden, ook even aanbellen bij het adres waar het in eerste instantie naar toe moest. en helemaal als de bel van mij en mijn buurman 2 cm van elkaar vandaan zijn). het pakketje zou de volgende dag op donderdag 11 februari worden aangeboden. dit keer weer tussen 18:00-21:00. ook toen ben ik de hele avond thuis geweest. ik heb beneden in de hal nog een briefje opgehangen naast de bel van mijn buurman en mij met de tekst of de DHL bezorger het pakket bij 570 kon bezorgen IPV 571(NIET TE MISSEN). normaal gesproken doet mijn buurman namelijk de deur niet open in de avond. ook heb ik de buurman gevraagd om toch even te kijken wie er voor de deur staat als er wordt aangebeld. en als het de DHL bezorger het pakket aan te nemen of hem door te sturen naar mijn deur(2 stappen daarnaast). tot mijn grote verbazing zag ik via de bezorgcode dat het pakket iets over 9 uur was bezorgd. ik ben toen naar mijn buurman gelopen, die had geen pakketje of bezorger gezien. ook ik heb de hele avond niks ontvangen. blijkbaar is de bezorger er zelf met het pakketje van door gegaan. ik ben de volgende dag mijn hele galerij af geweest om te vragen of er een pakketje is bezorgd. niemand heeft wat ontvangen. ik heb gelijk contact gezocht met DHL klantenservice.die verwezen mij door naar de verzender. Daar heb ik ook gelijk contact mee gezocht. die hebben nu een onderzoek ingesteld naar de verdwijning van het pakket.
Gewenste Oplossing:
als mijn pakketje boven water komt. en er wat aan de bezorgproces wordt gedaan, want blijkbaar mag de bezorger zelf zijn tijden bepalen wanneer hij/zij langs komt.

