Klacht: Pakket niet aangekomen en claim wordt niet behandeld

MarianneSch op 28 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
βœ… Klacht opgelost op 19 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste MarianneSch, Excuses voor de late reactie op uw klacht. Ik zie dat er bevestiging is dat uw claim inmiddels verwerkt is. Deze zou dus al uitbetaald moeten zijn of spoedig naar uw rekening overgemaakt moeten worden. Mijn oprechte excuses...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 28 december 2014

Een klant heeft op 11 oktober een verzekerd pakket verzonden dat nooit is aangekomen bij de ontvanger. Ondanks het indienen van een claim en meerdere vervolgvragen, ontvangt de klant geen tijdige reacties van DHL, wat leidt tot frustratie over de lange afhandelingsduur. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op 11 oktober heb ik een pakket verzonden, deze is nooit aangekomen bij de ontvanger, ik had het pakket verzekerd opgestuurd dus ik kon een claim indienen. Dit heb ik inmiddels gedaan. Het duurt allemaal zo vreselijk lang voordat je antwoord krijgt. Mijn laatste mailcontact is op 25 november geweest. Dat was een bevestiging dat mijn claim in behandeling is. Daarna heb ik nog 2 keer gemaild hoe lang het nog gaat duren. Daar reageren ze niet meer op. Ik vind dit echt niet kunnen!! Je hoort dit snel af te handelen! Dit dossier is in behandeling onder nummer [Ticket#2014102210000136] Betekent DHL, Duurt Heel Lang????

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat direkt het schadebedrag teruggestort wordt op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2015 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste MarianneSch,

Excuses voor de late reactie op uw klacht.

Ik zie dat er bevestiging is dat uw claim inmiddels verwerkt is. Deze zou dus al uitbetaald moeten zijn of spoedig naar uw rekening overgemaakt moeten worden.

Mijn oprechte excuses voor de lange wachttijd.

Met vriendelijke groet,

David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM