Klacht: Pakket niet aangekomen bij Kiala punt

op 14 september 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half augustus is er een pakket (kleding) verzonden naar een Kiala punt in Hengelo. Op 31 augustus kreeg ik het bericht dat het pakket bij een verkeerd Kiala punt is afgeleverd. Nu zijn we een aantal weken verder en staat het pakket nog steeds op ‘wordt getransporteerd’. Kiala zelf is telefonisch niet te bereiken op (meerdere) mails wordt niet gereageerd. Het traceernummer van het pakket is 001MY28.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Kiala contact opneemt en het ik het pakket in ontvangst kan nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lionne Damhuis