Mijn Klacht:
Ik zit vandaag te wachten op de levering van mij pakket wat geleverd zou worden tussen 11.00 en 15.00. Echter is er de hele dag niet aangebeld, en de bel werkt en mijn naam staat er naast.
Toch is de status veranderd naar `pakket is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender`.
Dit is niet alleen heel vervelend maar ook een leugen want ik kan niks hebben geweigerd als er niks is aangeboden.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket wel wordt gebracht. Gezien de tijd is dit wellicht niet mogelijk, maar in dat geval hoop ik dat het niet terug gaat naar de afzender want dan moet ik er nog veel langer op wachten.

