Klacht: Pakket kwijt

op 13 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag kreeg ik via de traceercode de melding dat mijn pakket omgeleid werd, naar een ander nabij gelegen dorp. Dit Kiala punt had al niet mijn voorkeur vanwege de beperkte openingstijden… Vrijdag krijg ik het bericht dat ik mijn pakket kan ophalen, weer bij een ander Kialapunt, 180 km verderop!!! Zowel het eerste als het verre Kialapunt zijn niet in het bezit van mijn pakket en geven beide aan dat het op dit moment een zooitje is bij de bezorgdiensten. Inmiddels heb ik al 15 keer een bericht achtergelaten bij Kiala (bellen kan niet), maar, zoals al viel te verwachten, tot op heden nog geen bericht terug en al helemaal geen pakketje…

Als ze telefonisch bereikbaar zijn of daadwerkelijk op korte termijn contact met je opnemen zoals ze beloven na het invullen van het webformulier... En natuurlijk wil ik mijn pakketje!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Hayes