Mijn Klacht:
Verzender heeft pakket afgeleverd. maar het pakje is nooit aangekomen. Bericht gehad van DHL dat het pakje om onduidelijke reden kwijt is …..!Verzender moet maar contact opnemen met DHL. Te zot voor woorden toch ? Zou een van de werknemers ….????? Als het afgeleverd is en de track en trace er is, moet het pakje toch ergens zijn ?????
Gewenste Oplossing:
Als het pakket bezorgd is

