Klacht: Pakket komt van Coolblue als Wehkamp niet binnen

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Anderhalve week gewacht op een pakket van zowel Wehkamp als Coolblue. Deze zouden de volgende dag afgeleverd worden door Dynalogic. Echter zijn deze afspraken telkens geannuleerd en op de volgende dag gezet. Uiteindelijk bij beide bedrijven, na anderhalve week nog geen ontvangst te hebben gehad, de pakketten geannuleerd. Ze konden me ook niet vertellen wanneer ik de pakketten dan echt zou ontvangen. Ook krijg je Dynalogic telefonisch bijna niet te pakken. De eerste keer stond ik 15,5 minuten in de wacht en zou het nog langer gaan duren dan 6 minuten, daarna heb ik opgehangen. De tweede keer heb ik gewacht en duurde het 18 minuten toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg. Dynalogic gaf toen zelfs aan dat het probleem bij Wehkamp lag en niet bij hun (triest en niet erg slim dat ze het afschuiven op de verkopende partij).

Dynalogic of de verkopende partijen zouden bij het verkopen/bevestigen van de leverafspraak aan moeten geven wanneer het pakket geleverd zal gaan worden. Indien men weet dat het drie of vier dagen kan gaan duren, kan men zich daar op instellen. Maar telkens de afspraak annuleren wekt frustratie op waardoor mensen vertrouwen verliezen in een verkopende partij. (Vooral wanneer het om grote(re) bedragen gaat)

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte mevrouw Post,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Semmen