Klacht: Pakket komt niet

op 21 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht de hele dag al op een pakket wat vandaag bezorgd zou worden.
Mijn track & tracecode is: 3SUQOS6046538. Er staat bij dat het pakket geleverd wordt tussen 14.00 en 16.00 uur. Het is nu bijna 20.00 uur en het pakket is er nog steeds niet. Het slechte hiervan vind ik dat ik wil weten waar mijn pakket is en PostNL niet meer te bereiken is. Ik blijf er de hele avond voor thuis, terwijl ik andere afspraken had. Dit is de zoveelste keer dat POSTNL dit flikt. Ik verwacht dit keer wel een goede oplossing van mijn klacht, het is op de NS na het slechtste bedrijf in Nederland.

Een tegemoetkoming van de postNL. ik wacht de hele dag al, heb daardoor geen boodschappen kunnen doen en zit dus het hele weekend met vrijwel geen of weinige voedsel in huis. Bij geen goede oplossing zal ik postnl alsnog proberen aansprakelijk proberen te stellen.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Ipat1982