Klacht: Pakket komt niet.

op 21 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht de hele dag al op een pakket wat vandaag bezorgd zou worden.Er staat bij dat het pakket geleverd wordt tussen 14.00 en 16.00 uur. Het is nu bijna 20.00 uur en het pakket is er nog steeds niet. Het slechte hiervan vind ik dat ik wil weten waar mijn pakket is en PostNL niet meer te bereiken is.

Een tegemoetkoming van de kosten. Ik heb vandaag geen boodschappen kunnen doen omdat ik wacht op een pakket wat tussen 14.00 en 16.00 uur geleverd zou worden. Ik heb hierdoor geen boodschappen kunnen doen en zit dus het gehele weekend met weinig tot geen eten en drinken in huis. PostNL kan een bedrag van €50,00 overmaken op rekeningnummer 6826520

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Ipat1982