Klacht: Pakket is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender

op 07 september 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte meneer/mevrouw,

Mijn pakket zou gisteren worden geleverd maar ik was helaas niet thuis. Er bevond zich wel een kaartje in de brievenbus met een afhaalcode daarop. Ik heb toen online aangegeven dat ik mijn pakketje bij een afhaalcentrum zou ophalen en dat is om 21:18 uur bevestigd. Maar opeens kreeg ik de melding online om 22:52 betreft ‘Pakket is geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender’. Ik wil graag weten wat de reden hiervan is want ik krijg hierbij een raar gevoel.

Gewenste Oplossing:

Graag zo snel mogelijk duidelijkheid!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 september 2015 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is al behandeld in klachtnummer 460585

Raffaele

Alle klachten die gemeld zijn door Wilbian