Mijn Klacht:
Volgens DHL is mijn pakket op 14 april bezorgd om 20:25uur.
Vreemd want er was niemand thuis om het aan te nemen. Ik heb geen briefje gekregen waarop staat dat het bij de buren is afgeleverd.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket alsnog krijg. Het bedrijf waar ik het besteld heb, heeft het gewoon netjes via jullie bezorg service opgestuurd. Dus verwacht ik dat jullie kijken welke chauffeur er op 14 april heeft gereden en navraag doen.
Het gaat om ordernummer: JVGL0594334500000442

