Mijn Klacht:
Ik zou vandaag een pakket ontvangen vanuit Duitsland. Echter lees ik nu dat het pakket aan de deur geweigerd is. Dit lijkt mij sterk sinds ik in een vrij klein appartement complexje woon en iedereen elkaar kent. DHL gebeld, deze zeggen dat de adressering niet klopte want de toevoeging van het huisnummer miste. Toen ik daarop zij dat het mij sterk lijkt want wij wonen maar met 6 man op dat nummer ging het er om dat er voor het pakketje getekend moest worden. Waarop ik weer zei dat dat geen probleem kon zijn als ze gewoon het aan een medebewoner hadden gevraagd. Mijn naam staat immers op het pakketje… Zelf aan haar gevraagd wat nu de volgende stap was en of er een oplossing mogelijk is. Pakket gaat terug naar Duitsland, en ik heb gewoon pech. Ik snap dat een correcte adressering belangrijk is maar die naam staat er toch ook niet voor niets op.Dit lijkt behoorlijk op de nieuwe versie van briefje in de brievenbus gooien dat je niet thuis bent.
Gewenste Oplossing:
Pakket morgen voor 1800 in mijn bezit. Geen andere mogelijkheid, ik ben hierna voor langere tijd niet in staat dit pakket te ontvangen.

