Mijn Klacht:
Ons bestelde pakketje is al vanaf 30 december onderweg naar het sorteercentrum volgens track and trace. Inmiddels is het 3 januari en er is geen verandering zichtbaar. Hoezo 2 a 3 werkdagen voor levering?
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als het pakket vandaag nog bezorgd zou worden. Er was en is haast bij.

