Mijn Klacht:
Hallo DHL heeft een pakketje bij de buren afgegeven .
Deze heeft het gewoon buiten laten liggen .en gelukkig lag het er nog .
Wat nu als het pakketje weg was wie is er verantwoordelijk DHL Of de buurman . en wie draait voor de kosten op ..
Gewenste Oplossing:
dat ik weet wie er verantwoordelijk is

