Mijn Klacht:
Er is een pakketje hier afgeleverd en aan de voordeur gezet. Je ziet dit vanaf de straat zo staan. Als iemand het had gezien hadden ze het zo kunnen meenemen. Ik vind het schandalig dat dit zomaar hier neer wordt gezet.
Is het teveel werk om terug te komen, of om dit af te leveren bij het afhaal punt.
De chauffeur is niet verantwoordelijk genoeg om pakketten rond te brengen.
Gewenste Oplossing:
Nee ik ben niet tevreden.

