Klacht: Pakket 002BZHR al 13 dagen onderweg.

op 19 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn zending met nummer 002BZHR is na 13 dagen nog steeds niet op het Kiala punt aangekomen. Graag opheldering.

Onderstaande update staat als ongewijzigd sinds vorige week vrijdag in hun systeem.

08/09/2017 13:02 Excuses, uw pakket is bij een verkeerd Kiala Punt afgeleverd. We brengen het zo spoedig mogelijk naar uw Kiala Punt.

07/09/2017 10:40 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

05/09/2017 16:47 Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

05/09/2017 16:06 De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.

Als mijn pakket snel kan worden opgehaald. Als ik normaliter wat bestel heb je het de volgende dag in huis. 13 dagen is wel erg lang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel Amade