Klacht: Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout

stingone op 17 februari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 17 februari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, Wat vervelend dat uw pakket zoveel vertraging op had gelopen. Volgens mijn gegevens is het pakket vandaag gelukkig eindelijk bij u afgeleverd. Mijn oprechte excuses voor de vertragingen. Hopelijk is de klacht hiermee voor u opgelost. Met vriendelijke...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 17 februari 2015

Een klant heeft een klacht ingediend over de service van DHL, omdat een pakket uit Duitsland na twee weken nog steeds niet is aangekomen. Er waren eerder problemen met een beschadigd label en nu blijkt het pakket niet op het depot te zijn aangekomen door een mogelijke sorteerfout, wat leidt tot verdere vertraging. De verkoper is eveneens ontevreden en heeft meerdere keren contact opgenomen over de situatie.

Mijn Klacht:

Ongelooflijk wat een slechte service van DHL, ik wacht al 2 week op een pakketje uit Duitsland. Eerste keer ging het al mis in Duitsland door een beschadigde label. Veel gebeld en na een week vertraging uiteindelijk weer in het verzendingsproces. Kijk ik vanmorgen op de track & trace staat er doodleuk “Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout” en nu? weer 1-2 week vertraging? De verkoper is er inmiddels ook goed zat van en heeft ook al verschillende keren gebeld toen het mis ging in Duitsland, maar nu gaat het dus ook nog mis in eigen land. hoe nu verder?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 februari 2015 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Wat vervelend dat uw pakket zoveel vertraging op had gelopen. Volgens mijn gegevens is het pakket vandaag gelukkig eindelijk bij u afgeleverd.

Mijn oprechte excuses voor de vertragingen. Hopelijk is de klacht hiermee voor u opgelost.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door stingone
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM