Mijn Klacht:
Ongelooflijk wat een slechte service van DHL, ik wacht al 2 week op een pakketje uit Duitsland. Eerste keer ging het al mis in Duitsland door een beschadigde label. Veel gebeld en na een week vertraging uiteindelijk weer in het verzendingsproces. Kijk ik vanmorgen op de track & trace staat er doodleuk “Pakje niet aangekomen op depot, mogelijk door sorteerfout” en nu? weer 1-2 week vertraging? De verkoper is er inmiddels ook goed zat van en heeft ook al verschillende keren gebeld toen het mis ging in Duitsland, maar nu gaat het dus ook nog mis in eigen land. hoe nu verder?

