Klacht: PAKJE KWIJT ?

zoek pakje op 31 maart 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 31 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Beek, Bij navraag bleek de zending inderdaad zoals mijn collega in de reactie al zei alsnog bij u te zijn afgeleverd. U heeft aangegeven dat de melding van de klacht op klacht.nl hiermee overbodig is geworden. Onze oprechte...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 31 maart 2015

Een klant heeft een klacht ingediend bij DHL omdat een pakket op 21 maart 2015 bij een DHL-parcelshop is afgeleverd, maar direct weer retour is genomen door de koerier omdat het niet te scannen was. De verzender ontving een melding van retour, maar de klant zelf werd niet geïnformeerd en kreeg geen reactie op zijn e-mails of telefoontjes naar de klantenservice. De status van het pakket blijft ongewijzigd op "Pakje gaat naar het sorteercentrum".

Mijn Klacht:

Op 21-3-2015 is pakje geleverd bij DHL-parcelshop (DA drogisterij) en gelijk door de DHL-koerier weer retour meegenomen omdat het pakje niet te scannen was. De verzender heeft dezelfde dag een mail ontvangen dat het pakje retour komt. Ik ben niet geínformeerd door DHL. Op 22-3 heb ik zelf DHL gemaild en hierop heeft DHL niet gereageerd. Telefonisch contact met klantenservice levert niets op.
Track & Trace blijft maar staan op “Pakje gaat naar het sorteercentrum”.
zendingsnummer 3SDFY345362208

Is pakje kwijt ?

Gewenste Oplossing:

Als pakje uiterlijk dinsdag 31 maart geleverd wordt, bij DA drogist of bjj mij thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste mevrouw Beek, Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens kon de zending inderdaad niet worden gescand bij de Parcelshop. Ik zie in onze systemen dat u op 23 maart telefonisch contact heeft gehad met een van mijn collega’s. Zij heeft uitgelegd dat dit soms kan gebeuren en dat zo’n zending doorgaans omgelabeld en alsnog op het huisadres geleverd wordt. Ik zie dat er op 28 maart een herlabelde zending bij uw huisadres is aangeboden. Betreft dit het pakket waar u nog op wachtte? Met vriendelijke groet, Desiree Webcare Advisor

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 maart 2015 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Beek,

Bij navraag bleek de zending inderdaad zoals mijn collega in de reactie al zei alsnog bij u te zijn afgeleverd. U heeft aangegeven dat de melding van de klacht op klacht.nl hiermee overbodig is geworden.

Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw zending. Gelukkig heeft u het inmiddels al in bezit.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM