Klacht: Paket spoorloos al 6 dagen

op 30 juni 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een paket naar mij gestuurd die is al 6 dagen spoor loos .ik bel ze op ze weten ook niet waar het paketje gebleven is de gene die het paketje heeft gestuurd die heeft ook geen mail gehad over het paketje en ik ook niet .ben al 10 dagen aan het wachten

23-06-2016 00:26
Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.
21-06-2016 10:18
De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.
21-06-2016 09:46
Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

Ze moeten snel te werk gaan zoals post nl daar krijg je binnen 2 dagen je paketje.

En bij post nl werkt ook het trac en trac code perfect bij kiala niet is echt waardeloos

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkjing