Klacht: paar klachten

op 08 augustus 2016 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn een gezin van 5 personen waarvan 3 kleine kinderen (2,4 en 7 jaar).
Nu hadden wij een reis naar Disney land Paris geboekt voor vrijdag 5 augustus tot en met zondag 7 augustus met de bus.
Wij hebben telefonisch contact gehouden met jullie i.v.m. een campingbedje en telkens werd er gezegd dat we er 1 moesten meenemen.
Dit hadden we gedaan blijkt dus bij aankomst in Disney dat er een campingbedje stond dit is niet bepaald goed geregeld.
Hierdoor hebben wij dus 2x extra bagage mee genomen wat onnodig was een campingbedje en een matras.
In Hazeldonk werden wij verwisseld van chauffeur genaamd Martin de wissel duurde 10 minuten.
Deze meneer was zeer chagrijnig niemand mocht uit de bus om even snel een sigaretje te roken dit vond hij overbodig en slecht voor je gezondheid zo bracht hij dit ook in die woorden.
Toen hij de bus in ging begon hij met tellen maar met een snauwende manier.
We mochten nergens aan zitten en de kinderen moesten blijven zitten hij vertelde dat er maar 1 stop van 45 min. en die was in Frankrijk 1 1/5 uur voor Disney.
Als je naar de wc moest mocht je alleen maar plassen en niks anders.
Dit was dus ook het geval en is dus niet fijn voor de ouders met kleine kinderen.
Ik weet uit eigen ervaring en van meerdere mensen in de bus dat er 2 a 3 stops horen te zijn.
Zodat je je benen kan strekken naar de wc kan gaan een luier met gemak kan doen en even een sigaretje kan roken.
Op de terugreis hadden we ook een pauze op de zelfde plek deze pauze duurde een uur om te eten terwijl t makkelijk 45min had gekund.
Hier door waren veel mensen nutteloos aan het ronddwalen bij het bus en de stopplaats.
In Hazeldonk werden we weer van chauffeur gewisseld genaamd Rikki dit duurde 20 min. hierdoor konden de rokers een sigaretje roken en ze hadden zelfs nog tijd over.
In Breda op t station werden de eerste mensen afgelost dit gebeurde in 30 min de reis er heen en de uitlading.
Vervolgens moesten we naar Rotterdam Zuid dit duurde ook een half uur dus was t 00:00 op de klok toen we wegreden uit Rotterdam Zuid.
De volgende bestemming was Den-Haag CS hier moesten wij om 00:30 aankomen.
Door een domme actie van Rikki de chauffeur ( binnen door te gaan rijden in Rotterdam terwijl ze gelijk weer de snelweg op had kunnen gaan en vervolgens een verkeerde afslag te pakken en weer in Rotterdam te belanden) kwamen wij aan om 01:00 in Den-Haag CS ipv 00:30.
Door deze domme actie hebben wij dus 6 km gelopen met 3 kleine kinderen en bagage om bij een overdekte station te kunnen wachten om 03:47 op een metro die om 05:47 aankwam rijden.
Dit omdat Den-Haag CS ging sluiten en je daar niet mag wachten en ook geen ov meer reed de laatste metro reed daar namelijk weg om 00:57.

Graag zal ik door deze domme actie de helft van de reiskosten terug willen.
Dit omdat we onze campingbedje moesten weggooien.
Omdat die kapot was gegaan door t mee slepen naar t station toe.
De psychische schade die mijn kinderen hier door hebben opgelopen door t vele lopen en wachten.
Ook dat ernaar word gekeken dat mensen met wegenkennis achter de stuur zitten of desnoods met een navigatie.
Of een en extra stopplaats bv in Zoetermeer 30 min van Rotterdam zuid en 30 min van Den-Haag CS vandaan.
Di zodat de mensen op tijd thuis kunnen komen en/of normaal naar huis kunnen gaan.
En minimaal 2 x stoppen zodat de mensen hun benen kunnen strekken en andere dingen kunnen doen bv een luier doen, roken of naar de wc gaan.
De extra stop zou handig zijn halverwege België dan zit je niet zo lang aan 1 gesloten in de bus vooral voor kinderen.
De avonduren maakt niet uit want dan sluiten ze toch hun ogen maar overdag is dit niet haalbaar.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Peter Langhout Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Peter Langhout Reizen in behandeling genomen

Bericht van Peter Langhout Reizen

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Koning, Wat ontzettend jammer om te moeten lezen. Wij nemen de klacht uiteraard in behandeling en gaan u zo snel mogelijk een antwoord sturen. U kunt onze schriftelijke reactie in de loop van deze week tegemoet zien. Met vriendelijke groet, M. Vergeer - Peter Langhout Reizen Klantenservice

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Peter Langhout Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Peter Langhout Reizen

Heeft op 07 september 2016 om 09:19 geantwoord