Klacht: P8 lite allemaal kleine ergenissen

op 20 september 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kocht samen met mijn vriendin een Huawei P8 Lite. De telefoons zullen nu ongeveer anderhalf jaar oud zijn. Maar beide telefoons hadden gebreken.

Het begon ermee dat telefoon 1 niet meer automatisch het beeldscherm draaide als je hem een kwartslag draaide. Vervolgens deed bij telefoon 2 de wifi het niet meer en bij telefoon 1 bleef de camera hangen of ging een eigen leven leiden en daarna stopte bij telefoon 2 de hotspot.
Als laatste zat er spontaan een barst binnenin het scherm van telefoon 1. Dit is geen kleine ergenis meer want de telefoon is nu niet meer te gebruiken. Het wordt nu tijd voor een nieuwe. Al met al geen goede ervaring.

Het eerste half jaar was ik heel tevreden met mijn telefoon. Echter nu ik weer een nieuwe telefoon moet kopen twijfel ik enorm om weer voor een Huawei te kiezen. Omdat onze ervaring zo slecht is.
Ik zou tevreden zijn als deze twijfel werd weggenomen zodat ik een juiste keuze kan maken bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Martens1978