Klacht: P. Van Haaster Dr. Van Noortstraat 107 Stompwijk

op 13 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

MIjn zus en ik hebben al meerdere malen gebeld met de mededeling dat de krant niet bij mijn vader in de bus wordt gedaan, Hij heeft de bezorger 20 euro gegeven als deze hem in de voordeur zou stoppen. HIj is 93 en kan niet zo makkelijk naar de brievenbus lopen.
Maandag is er helemaal geen krant bezorgd. ik vind dit heel vervelend zeker omdat hij al jaren een trouwe abonnee van jullie is. IK hoop dat jullie hier wat aan doen ook omdat we al 50 euro aan belkosten kwijt zijn omdat dit bijna een euro per minuut kost.
U kunt mij bellen op 071 5803270.

Niet

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2017 om 15:54 geantwoord

Geachte mevrouw Schouten,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat uw vader de krant in de onjuiste brievenbus heeft aangetroffen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben de bezorgdienst wederom benaderd met het dringend verzoek de krant in de voordeur te doen. Mocht de krant onverhoopt wederom in de buitenbrievenbus geplaatst worden, dan vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 088-8248242. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Van haaster