Klacht: Overstappen of niet.

op 01 augustus 2017 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn al klant vanaf het eerste uur, toen was zeelandnet nog in handen van Rijckholt of Bakker.
Enige tijd geleden aangegeven dat wij overwegen om over te stappen naar een andere provider.
Vorige week kregen we een schrijven van delta dat ons abonnement per 1 september zal worden beëindigd.
Dit is meedenken en blijkbaar hoeven we zelf niets meer te beslissen.
We overwegen nu dan ook om maar met ALLES over te stappen.

Gewenste Oplossing:

Voor een bedrijf gespecialiseerd in communicatie geen reclame.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw van den Berg, Dit klinkt inderdaad als een opmerkelijke actie, wij zullen u vandaag telefonisch proberen te bereiken om de situatie verder door te spreken en uiteraard tot een goede oplossing te komen. Alvast excuses voor de ontstane situatie Met vriendelijke groet, Marco Schrier Supervisor Support Office & MKB Desk DELTA

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van der Berg