Klacht: Overstap service.

op 18 december 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Ik ben overgestapt in oktober van UPC naar Lijbrand.
Bij deze overstap zou mijn huidige UPC opgezegt worden door Lijbrandt.
Dat was een tijd geleden niet gebeurd en heb ik telefonisch lijbrandt nog over gesproken dat het als nog werd opgelost.Dat zou bij dat telefoontje geregelt worden.
Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een rekening van UPC van 70,52 euro,terwijl ik niet eens meer UPC aansluitingen heb.
Ik heb UPC telefonisch benaderd,en er word mij vertelt dat het internet nooit is opgezegt,terwijl mij dat telefonisch beloofd is.Ik heb het alsnog zelf opgezegt en na de opzegging Lijbrandt gebelt.Een medewerkster zei dood leuk dat ik dat op internet had moeten invullen via een overstap formulier,Terwijl dit telefonisch allemaal eerder al was afgehandeld.
Nu zit ik alsnog met dubbele kosten en een rekening van 70,25 waarvoor ik niet eens gebruik van gemaakt heb en allang opgezegt had moeten zijn.

Een gratis maand Lijbrandt waarop die dubbele kosten verdwenen zijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 januari 2013 om 11:23 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Mateman,

U geeft aan dat wij het abonnement nog niet hebben opgezegd bij UPC. Zoals uit het gesprek met ons bleek, hebben wij helaas het contractnummer van UPC niet van u mogen ontvangen. Onze overstapservice stuurt u brieven om deze noodzakelijke informatie van u te ontvangen. Zonder dit contractnummer kunnen wij de overstap niet voor u in gang zetten.

Wij gaan daarom niet over tot een vergoeding.
Wilt u dat wij alsnog UPC voor u opzeggen? Stuur dan een e-mail naar overstapdesk@lijbrandt.nl met uw adresgegevens en contractnummer bij UPC.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M.Mateman