Klacht: overstap service

op 02 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

er is telefonisch met lijbrandt om de overstap te regelen met upc. Nu ben ik dit weekend tot de ontdekking gekomen dat er nog steeds elke maand geld wordt afgehouden door upc, en blijkt nu dat alleen de telefoon is afgemeld.Ik heb van u ook geen overstapbrief gehad waarin al deze gegevens allemaal in stonden.Ik had zojuist telefonisch contact met een van uw medewerkers en deze heeft me geadviseerd om een mail naar u te sturen om tot een gepaste oplossing te komen.
Met vriendelijke groet
P van den Einden
Pastoor Castelijnsstraat 52
5423SR HANDEL

de oplossing waarmee ik tevreden ben is de vergoeding van de maanden waarover ik het abbonement heb betaald. omdat ik vindt dat ik niet in gebreke ben geweest

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 03 juli 2012 om 12:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Van den Einden,

Wij zien in onze systemen dat u op 18 februari 2012 contact heeft gehad met een medewerker van onze servicedesk, tijdens dit gesprek heeft u aangegeven een lange telefoonkabel aan te moeten gaan schaffen en heeft u tevens samen met onze collega de nummerportering (overname) aangevraagd. De overname van uw telefoonnummer zorgt ervoor dat uw telefoonabonnement wordt opgezegd, dit is echter geen onderdeel van de overstap service. Omdat u geen gebruik heeft gemaakt van de Lijbrandt overstapservice kunnen wij ook niet aansprakelijk worden gehouden voor het doorlopen van uw huidige abonnement(en).

Omdat wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is willen wij u uit coulance de komende 2 maanden geen vaste abonnementskosten in rekening brengen, de aanvullende opties en het belverkeer zullen wel berekend worden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door einden