Klacht: Overname Princess Hotel Amersfoort door Fletcher

op 05 oktober 2017 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 dec 2016 2 waardenbonnen gekocht voor Princess Hotel, Amersfoort. Iets wat we al meerdere keren gedaan hebben. Altijd genoeg keuze uit beschikbaarheid, prima hotel.

In september 2017 open ik mijn account om te kijken wanneer ik kan boeken.
Tot mijn grote schrik zie ik ineens Fletcher Hotel staan? Waar ik dus nooit een bon voor zou kopen ivm de beruchte beperkte beschikbaarheid.

Dus na even surfen blijkt Princess overgenomen te zijn Fletcher.
En jawel nu dus beperkte beschikbaarheid van waar Fletcher om berucht is.

Hotelkamerveiling jullie hadden op ze minst de klanten die nog in bezit waren van openstaande waardenbonnen op de hoogte te stellen van deze verandering zodat we al eerder konden gaan kijken naar de beschikbaarheid. Nu zie oktober 8 dagen keuze uit 31 dagen en niet meer op zaterdag. Als dat in november en december ook zo is, dan gooi ik Eur 78,- straks in prullenbak.

Gewenste Oplossing:

Meer beschikbaarheid of geld terug.
Heb tenslotte niet voor Fletcher betaald maar voor Princess.

Voortaan klanten op hoogte stellen als iets veranderd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneke74