Klacht: Overlast&wietplantage

op 08 februari 2017 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Hierbij deze mijn klacht na meerdere keren contact te hebben gehad met jullie over overlast en nog met de politie erbij en meerdere keren gebeld dat mijn bovenbuur vrouw een wiet plantage heeft is er geen actie ondernomen. Slot er is dus bij haar dus boven mij een wietplantage opgerold woning zat vol met de wietplantage heb ik vernomen van de politie die bij ons is geweest voor ondervragingen. Het is natuurlijk van de zotte!! He dat ik zo vaak heb gebeld en er geen actie werd ondernomen ik woon met mijn, 3 kleine kinderen onder haar er had brand kunnen uitslaan van alles krijg ik nog steeds kippenvel als ik eraan denk!. Nu is het begin januari bij haar de wietplantage opgerold en mevrouw woont er nog steeds! En ik heb nog steeds overlast van haar 04.00 in de ochtend komen er mensen langs om nog spullen wat is overgebleven van de wietplantantage te verhuizen met heel veel geluid overlast dat terwijl ik en mijn Kindjes vroeg hun bed uit moeten omdat wij naar school/werk moeten. Ik wil dat er wat wordt aangedaan aan de overlast en dat buurvrouw weg moet! Zo niet dan ga ik de media opzoeken en mijn verhaal doen ik heb er genoeg geduld mee gehad maar dit stoort heel erg en mijn kinderen hebben slapeloze nachten van het overlast van de boven buren. Ps ik vindt het echt asociaal dat de buur vrouw er nog woont, er had brand in onze hele portiek kunnen onstaan en door haar zouden 3 woningen vernietigd worden door brand.

Als de buurvrouw boven mij weg is! En eindelijk wij weer een goede nachtrust hebben

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht sushu xxxxxx

9 maanden geleden - Nou boven buurvrouw woont er nog steeds! En heb heel veel overlast van haar. Vestia belde mij op dat zij bezig met de rechter etc en als ik overlast heb ik de politie moet bellen en zeggen dat vestia met een ontruiming bezig is. Nou dus not! Politie gebeld over de overlast om 21.00 en om 12.00 waren zij er nog niet ze zijn dus helemaal niet komen opdagen. Dat terwijl zij een bekende bij de politie is. Er werd mij verteld dat al haar post terug gaat naar vestia nou ik heb haar nog lekker op haar gemak post zien uithalen uit de brievenbus. Er wordt ook gezegd dat de stroom bij haar is afgesloten maar er Brand licht in de avond en heb dus heel erg geluidsoverlast van haar!!! Omdat zij zulke harde muziek afspeelt. Vestia kom op jullie hebben mij aan de tel vertelt dat zij eruit moet? Maar wanneer is dat dan? Of mag ze gewoon lekker blijven!!

Reactie van de melder van de klacht sushu xxxxxx

8 maanden geleden - Ik zou de 20e van februari terug gebeld worden door een medewerker van vestia tot nu toe nog niet gebeld door mevrouw nieuwstraaten. Ik heb inmiddels alweer hevige waterschade van de bovenburen waarbij de brandweer en politie van pas moest komen. Ik vind jullie echt heel laks vestia hoe jullie met mensen omgaan. De gene die de wietplantage heeft wordt wel goed behandeld en degene die de brave burgers zijn worden als oud vuil behandeld Door jullie vestia! Mevr Nieuwstraaten wacht nog steeds op u telefoon. Hopelijk belt u mij nog een keer!.

Reactie van de melder van de klacht sushu xxxxxx

6 maanden geleden - Vestia jullie zijn heel traag of gaat de bovenbuurvrouw niet meer weg? Wij buren hebben zoveel ellende met haar dagelijks geluidsoverlast mensen die middennacht langskomen om te dealen en ook nog eens geluidsoverlast! Het is gewoon triest met vestia als woningcorporatie je betaalt je huur netjes op tijd voor wat om zo te leven beneden criminelen die je in levensbedreigende situaties plaats! In Spijkenisse wordt er zelfs een invalide vrouw haar huis uitgegezet omdat er bij haar een wietplantage op de zolder was. Nou mij buurvrouw kan gewoon nog lopen en schreeuwen en herrie schoppen en Dealen!. Als er geen stappen worden ondernomen zal ik verdere stappen nemen. Ik en mijn kinderen willen nu eindelijk een goede nachtrust hebben en geen junkies bij ons in het portiek! Ps ik bel elke keer met de politie maar die doen ook niks meer ze komen niet eens langs.

Alle klachten die gemeld zijn door sushu xxxxxx