Klacht: Overlast van de buren van Meeuwensingel 47

op 27 februari 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Goedenavond ,

Wou even wat kwijt aan jullie.
Afgelopen Zaterdagavond 25 Februari 2017 hebben de buren een feestje gehad vind het helemaal niet erg dat ze een feest geven maar geeft dan geen last aan de ander buren.Ik ben s’nachts om 01.15 uur aan de deur geweest om te vragen of de muziek wat zachter kon Charlotte de buurvrouw zei geen probleem we gaan de muziek zachter zetten ik heb gezegd ik wil ook een rustige nacht hebben.Het was even stil maar toen begon het weer maar ondertussen heeft de andere buren dat heb ik gehoord dat hun de politie gebeld hebben.Een half uur later begon het weer ik me bed uit en weer naar de buren om te vragen of ze weer de muziek wat zachter konden doen wat zegt de buurvrouw die hebben we al zacht gezegd ik zei nee want anders kom ik weer niet langs bij om het te vragen.Het heeft tot een of drie uur tot half vier geduurd in de morgen .Wil alleen zeggen ik ben het nu een beetje zat aan het worden om steeds maar te waarschuwen.Denk bij me eigen als je al een keer gewaarschuwd ben hou daar dan rekening mee maar hun schijnbaar niet.Het gaat om de buren van Meeuwensingel 47.Ze hebben me vantevoren alleen op papier gezet van dat zij haar d’r verjaardag gaat vieren.Normaal kom je even naar je naaste buren om te zeggen van ik hou een feestje het kan een beetje overlast bezorgen maar dat hebben ze ook niet gedaan ook niet bij de andere buren.Jullie moeten hier echt iets aan doen.Wou dit even kwijt aan jullie.En dat geren en bonken op de muur wordt er niet goed van.Hoop dat jullie nu een oplossing hebben om dit op te lossen.

Als het opgelost wordt door jullie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Appeltaart46