Klacht: Overlast van achtergelaten fietsen

op 11 oktober 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Bij mij in de straat (heemskerkstraat) en op het Centraal station staan veel fietsen die verwaarloosd/achtergelaten zijn. Dit zorgt ervoor dat er veel te weinig ruimte is om je fiets te parkeren. Daar bovenop wordt je fiets verwijderd en mag je hem zelf ophalen (en een boete betalen) wanneer je fiets buiten de parkeervakken staat. Dit is ten eerste eenvoudig op te lossen door de achtergelaten/ongebruikte fietsen stelselmatig te verwijderen door middel van een grote opruim actie, welke ver van tevoren aangegeven wordt ( op xx-xx-xxxx worden alle aanwezige fietsen verwijderd, zorg dat je je fiets ergens anders parkeert op deze datum). Ten tweede kan ik ook gewoon een fiets uit het parkeervak halen en mijn eigen fiets op de parkeerplek zetten. Waardoor de fiets van de onschuldige parkeerder dus verwijderd wordt. Dit is geen manier om met je burgers om te gaan.

Ik ben tevreden wanneer ik gewoon plek heb om mijn fiets te parkeren zonder bang te worden dat mijn fiets misschien weggehaald wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Veldhuis