Klacht: Overlast containers en aanhangers

op 09 juni 2021 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Ik heb al verschillende keren een klacht bij de gemeente DH ingediend over aanhangers en containers die staan op de Volendamlaan, op het stuk tussen de Nieuwendamlaan en de Heiloostraat. Al jaren is dit een probleem en de gemeente doet er heel weinig aan. Op de vraag waarom deze objecten geen parkeergeld hoeven te betalen hier krijg je geen antwoord op, ze staan er soms wekenlang zonder een euro parkeergeld te betalen.Als wij als bewoners er gaan staan en je vergeet één keer te betalen dan heb je al een bon te pakken. Handhaving zie je hier regelmatig rond rijden maar doen niets, het enige waar ze boven op zitten dat is hondenbezitters controleren. Volgens handhaving controleren ze hier regelmatig maar er gebeurt niets. Op 04–06-2021 is er een auto op een container geklapt, de hele voorkant van deze auto zat in elkaar. Daarom is mijn vraag wanneer komt de gemeente in aktie, deze bedrijven hebben het hele Zichtenburg tot hun beschikking dus waarom deze objecten in een woonwijk te zetten. Daarom deze klacht.

Dat onze laan geen opslagruimte voor bouwbedrijven wordt. Als er één staat komen staan er binnen een week stuk of drie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjabenthem