Klacht: Overlast buurman

op 06 april 2020 over Woonbron in de categorie Makelaars

Goedendag,

Heb maandenlang geluidsoverlast afkomstig van mijn bovenbuurman. Deze onbeschofte persoon weet van geen ophouden en doet kei hard zijn muziek aan, waardoor het voor mij onmogelijk is me te werken. Het opgelegde thuiswerken vanwege het virus maakt het er niet gemakkelijker op. Heb deze persoon aangesproken, zonder resultaat.
Een aantal weken geleden heb ik voor de tweede keer een klacht bij jullie ingediend over het geluidsoverlast. Bij de tweede keer werd ik gebeld dat er contact met hem zou worden opgenomen. Tot op heden, na dat gesprek, heb ik niets meer van jullie vernomen. Het muziek gaat vrolijk door. Zo kan ik niet thuis werken!! Wat hebben jullie met mijn klacht gedaan?!!

Als jullie deze onbeschofte persoon hebben aan gesproken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonbron over deze klacht.

Bericht van Woonbron

7 maanden geleden - Goedemiddag, Allereerst natuurlijk super vervelend dat u overlast ervaart. Ik zie dat u ook via onze website een melding heeft gedaan en dat u gisteren een sociaal beheerder heeft gesproken. Mijn collega heeft aangegeven u op de hoogte te houden van de verdere afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, Joyce

Alle klachten die gemeld zijn door Mien11111