Klacht: Overlast buren boven de hele dag door van geloop, geren.

op 31 juli 2016 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Ik heb meerdere keren bij vestia gemeld dat ik last van me boven buren heb. Ze zijn bij mij thuis lamgs geweest ook bij de boven buren. Maar helaas het ging goed maar nu is het al een weer begonnen. De kinderen die smorgens vroeg wakker worden en rennen door het huis. Het is zo overduidelijk te horen alsof ze bij ons in huis rennen. En dat in tegendeel me onder buurvrouw komt wanneer ik bezoek heb bij mij aanbellen of het rustig kan. Wat nou wij moeten onze boven buren hele dag door horen en ik mag geen bezoek in huis omdat de onderbuurvrouw meteen aan de bel trekt. Ik ben het echt spuugzat. Vestia zegt dat het overlast is en geen gehoor overlast en dat het levensgeluiden zijn. Zeg hallo een woning van 10 jaar oud. En betaal dik 800 euro voor de huur.

Wanneer er oplossing komt met isolatie die er kan gelegd worden want het is overduidelijk slecht geisoleerd. Me ouders en zussen hebben ook huurwoningen en nee hoor bij hun hoor je niks van hun boven buren.!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ceylan01