Klacht: overige kosten verlenging abbonement

op 19 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds kort mijn abbonement laten verlengen bij t-mobile. ik had eerst blackberry internet met 325 minuten en blackberry internet en vanaf 29 augustus onbeperkt internet en 420 minuten, nu gebruik ik mijn nieuwe simkaart waarvan me oude abbonement nog loopt. ( deze is dus overgezet) omdat in de galaxy s3 een kleiner simkaartje gaat. Mijn oude abbonement loopt tot 29 augustus.

keek ik dus vorige week op my t-mobile staat er dat ik 30 euro extra kosten. dus ik bellen met t-mobile zeggen ze dat ik heb doorgegeven heb dat blackberry internet uit moest en geen nieuw internet aangesloten moest worden. dit slaat natuurlijk nergens op, maar meneer was erg aardig en die heeft er voor gezorgd dat ik 30 euro teruggestort krijg op me volgende rekening en had me beloofd dat ik nu geen extra kosten zou maken. Maar meneer kon geen bevestiging per mail sturen wat hij zojuist had verteld. dit vond ik al erg verdacht.

en ja hoor volgende dag kijk ik op my t-mobile zie ik dat de kosten weer omhoog zijn gegaan. dus ik weer bellen ( boos uiteraard) alsof ik niks beters te doen heb. Krijg ik iemand aan de telefoon die me 5 keer verteld dat ik moet wachten tot mijn factuur online staat. Ik kan nu dus niks doen behalve wachten tot ik een torenhoge rekening heb en deze dan maar betalen waarschijnlijk omdat ik geen poot heb om op te staan.

ben echt panklaar met die mensen bij t-mobile

geen enkele overige kosten betalen en een excuses

Alle klachten die gemeld zijn door paulebal