Klacht: Overige kosten stijgen zonder reden

op 15 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb vanaf juni 2012 een nieuw abonnement bij T-Mobile, I-300 met onbeperkt internet voor 42,50 per maand.
Ik heb 300 belminuten/smsjes per maand en deze gingen in no time slinken zonder er veel gebruik van te maken, terwijl daarvoor (soortgelijk abonnement) kon ik mijn belminuten/sms’jes niet eens op krijgen.
Daarnaast stijgen mijn overige kosten in razend tempo! Vanochtend stond deze op 20 euro en na 3 uur niet in mijn telefoon kijken staat de teller nu op 33 euro!! Ik heb al gecheckt of ik per ongeluk een abonnemtsdienst oid heb geactiveerd maar dit is niet het geval.
Ik bel amper en gebruik alleen whatsapp en internet. Dit zou niet van mijn overige kosten moeten gaan.
T-Mobile doet niks en zegt dat ik op mijn factuur moet wachten, die pas over 13 dagen komt! Ik ben bang dat de kosten mss met dit tempo boven de 100 euro komen en ik moet dan natuurlijk wel betalen!!
Ik lees op internet echt een regen aan klachten hierover, dus ik ben zeer zeker niet de enige die hier last van ondervind en er niks aan kan doen.

Ik wil niet onnodig voor deze kosten opdraaien en wil service van tmobile om dit opgelost te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door rdomingo