Klacht: overboeking

op 02 februari 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Terwijl ik niks met het bedrijf heb te maken en nog is nooit ervan heb gehoord, zie ik ineens dat er een bedrag is afgeschreven. Ik heb het bedrag teruggeboekt naar me zelf, maar wordt aangegeven dat het een doorlopend overboeking is. Hoe komen deze mensen aan mijn gegevens terwijl ik tot heden niks over ze heb gehoord?..

Als de automatische boeking stopt en niet zomaar geld wordt afgeschreven en ik gewoon mijn geld terug krijg!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Hatic, Ik begrijp dat u geen klant bent bij STRATO, maar dat wij toch een bedrag van uw rekening hebben afgeboekt. Het gaat hier zeer waarschijnlijk om een 'Fake-bestelling' waarbij iemand fraude heeft gepleegd met uw bankgegevens. Wat voor u belangrijk is, is dat u direct contact opneemt met uw bank om verdere fraude te voorkomen. Tevens kunt u via uw bank deze bedragen terug vorderen (mogelijk tot 13 maanden in het verleden). Wat wij graag van u ontvangen, is dan wel een screenshot van deze transactie waar het betalingskenmerk op vermeld staat, of dit kenmerk aan ons door te geven in een reactie op dit bericht of door telefonisch contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen wij het pakket blokkeren om er voor te zorgen dat er niets meer afgeboekt zal worden. U kunt dan reageren op deze email of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 (0) 20 703 8232 (van maandag tot vrijdag vanaf 08:30 tot 19:30 uur). Met vriendelijke groet, STRATO Klantenservice

Strato

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Aangezien we geen reactie meer hebben gekregen sinds 10 februari stel ik voor deze kwestie nu te sluiten.
* * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * *

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hatic