Klacht: Overbodige reclame

op 13 juli 2017 over Youtube in de categorie Websites

Nu begrijp ik best dat YouTube veel verdiend aan reclames maar deze zijn zo waardeloos en nutteloos dat het irritaties op wekt.

Ergens begrijp ik dat maar dan kom je bij het volgende isseu als kinderen bijv tekenfilm of andere zaken kijken worden ze ineens aangevallen door bier of andere stomme reclames vaak met halfnaakte dames en sexueel getinte zaken of religieuze mensen die in mijn geval de koran luisteren of andere islamitische zaken bekijken worden ineens aangevallen door bier en sexueel getinte reclames wat ik zeer onprettig vind.

Ken je klant en doe daar wat aan en dwing mensen niet om nutteloze zaken te bekijken die niet overeen stemmen met het video. Toon respect voor de belangen van gebruikers ipv de belangen van reclamespotjes op te dringen.

Geen reclame, kan het niet anders dan reclame selecteren en afstemmen op inhoud vd video.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Youtube

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Youtube nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mustafa038