Klacht: Overbodig betalen voor wat er niet gebruikt werd

op 06 oktober 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Om te vergelijken heb ik 6 maanden geleden het pakket sitebuilder aangeschaft. Binnen 4 minuten was me duidelijk dat het pakket niet voldoet aan mijn behoefte. Ik heb het contract gelijk stop gezet. Ik zie nu dat er toen een bedrag van 24,- euro van mijn rekening afgeschreven. En nu krijg ik weer een betaling van 48,- euro voor komende 6 maanden. Ik heb eens de dienst niet gebruikt en van de helpdesk “moet ik bewijzen” dat ik het contract beëindigd heb. Er zat een tijd van circa 5 minuten tussen het aanschaffen en stopzetten, misschien zit daar het probleem/fout van het systeem. Waarom moet ik dat bewijzen? Strato kan zien dat het pakket eens niet gebruikt is

Ik hoef dat bedrag van 24,- euro "niet" terug
Ik wil het geld van 48,- euro terug dat afgeschreven wordt voor de komende 6 maanden.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

1 maand geleden - Hallo Res, kun je mij vertellen *hoe* je dan precies binnen 5 minuten het contract hebt stopgezet? Dit is namelijk onmogelijk eigenlijk. Ik wacht je reactie graag af. Je kunt natuurlijk ook even met ons bellen en/of mailen, dan kunnen we je een stuk sneller helpen. Fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door Res