Klacht: over stopzetten voordelengids

op 08 april 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

vorig jaar in april had ik voor de zoveelste keer gebeld naar voordelengids, waar ik namelijk bijna nooit binnengeraak. toen ik er uiteindelijk binnengeraakte zei ik dat ik de voordelengids wou stopzettn en wat ik er voor moest doen, de persoon aan telefoon zei tegen mij ja we zullen dat zo doen, oke alles in orde maar in augustus zie ik 85,95 euro van men rekening gaan, dus ik bel terug, geraak terug niet binnen, na blijven bellen, leg ik de situatie uit en zeggen ze me we zullen het bekijken en we bellen u zekers terug, heb nooit telefoon terug gehad, ik ben steeds blijven bellen maar ze konden me niet helpen, ik heb nu ondertussen al eens aangetekende brief gestuurd maar heb toch nog schrik dat in augustus er terug geld zal afgaan.. ik heb zelfs nooit een nieuwe kaart toegestuurd gekregen van de voordelengids ook ben totaal niet tevreden over dit bedrijf

ik ben al tevreden als er in augustus geen geld van men rekening zal afgaan..

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 09 april 2013 om 09:22 geantwoord

Naar aanleiding van mijn email, is de klacht op opgelost gezet.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van voordelengids beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sarahladon