Klacht: Over het doden van bevers wat hier 1 van mijn punten zijn waar ik op tegen ben

op 09 oktober 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Ik heb een klacht over het dood maken van bevers over bomen die zij eten of gebruiken voor hun nesten terwijl de MENS duizenden bomen om hakt voor een snelweg te bouwen en meer uitlaatgassen te laten produceren. Is dit wel WIJS wat de mens denkt. Verstand heeft de mens niet meer nu het zo makkelijk is om te denken van wij kappen 8000 bomen om voor een snelweg te bouwen terwijl een bever een boom kapt om ervan te leven “knuppels ” dat jullie zijn. Dit woord gebruik ik in het algemeen want het is niet meer te begrijpen waar de mens aan toe is. Ik ben voor dieren en niet meer voor mensen. Want als je het zo bekijkt kan je de slachterijen ook niet zeggen wat voor een verschrikkelijke manier ze met de varkens of welk dier dan ook ze om gaan. Ik wordt door deze dingen steeds kwader over dus blijf hier niet mee aan de gang gaan om dieren te doden voor wat ze doen om in leven te blijven. Zet dit maar op media dan kunnen jullie zien dat er iemand is die er niet eens mee is.
Graag wil ik hier een duidelijke antwoord op terug en stop met het doden van die bevers. HET IS EEN WAARSCHUWING. PAS OP

Ik ben tevreden als ik hier een antwoord op krijg en misschien een gesprek op kan krijgen. Ik heb nog meer opmerkingen maar die zien jullie later.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeven7gladiolen