Klacht: over de reis Oberwolfac

op 30 juli 2016 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Diverse klachten(We hebben al vaker gereisd met Oad naar volle tevredenheid maar dit keer niet)
Volgens de reisgids Nederlandse Tv zenders(Maar niks tv zenders)
In de reisgids staat 3 gangen keuze menu van de 7 dagen maar 2 keer 3 gangen keuze menu gehad ik heb dit tegen de Chauffeur Johan gezegd en die zei nee we gebruiken vandaag het streek menu (en dat was rode kool met vis) dat eet ik thuis ook.
Geen tijd om naar de watervallen te gaan Johan wilde ons er ook niet heen brengen omdat hij eerder problemen had gehad???.

In het Hotel de kamers waren mooi en schoon,maar het ontbijt en lunch elke dag hetzelfde ham,kaas,worst(weinig variatie) al ’s morgens bij het ontbijt geen warm water voor de tee geen theeglazen en er werd maar montjes maat aangevuld.
’s middag hetzelfde met 6 personen aan tafel en maar 9 sneetjes brood dus maar weer vragen en dat is heel vervelend.

Ook reisde de vrouw van Johan mee en dat was een bazig type er mocht van haar geen radio aan dus maar aan johan gevraagd mag de radio aan en zijn antwoord was nee je moet genieten van de natuur en niet van de radio
En zo kan ik nog meer opnoemen(jammer jammer jammer).

Ik heb geen idee maar het gaat er mij om dat jullie er wel iets aan doen,want op zoover.nl staan ook dit soort klachten.

Vriendelijke groeten Willy Luites telefoon 0647014411

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willy van wordragen