Klacht: Over datum meloenbeker

op 07 september 2018 over Kiosk in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist in Eindhoven snel een beker meloenstukjes gekocht bij de Kiosk op perron 1-2. Had haast omdat de trein er al aan kwam. In de trein begin ik te eten, het smaakt een beetje muf en zurig… Slijmdraadjes? Ik kijk naar de datum: 06-09-18. Euhhh dat was gisteren. Lekker kiosk, ik hoop dat ik niet ziek wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik hoef niet perse een vergoeding, want wat is nou 2,25. Maar t zou fijn zijn als kiosk wat beter op de houdbaarheid datums let! Volgende keer die ik dat in ieder geval wel...gatverdarrie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiosk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiosk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hvdz94